Mølholm og Khelin - og succesrate...

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.

Mølholm og Khelin - og succesrate...

Indlægaf Morten Nielsen » 16 01 2018, 15:17

Hejsa
Jeg er ny her på dette forum, som jeg fandt lidt tilfældigt via noget googlesøgning. Jeg kan se, at der er flere der nævner Khelin-behandlingen hos Mølholm, som min hudlæge også har forslået mig at prøve. Jeg har haft vitiligo i 10 års tid - nu udpræget på ansigt på hænder samt lidt på overkrop og fødder. Jeg har prøvet den almindelige behandling med cremer (protopic, mv) og lysbehandling uden nogen effekt. Derfor er jeg interesseret i at prøve Mølholm, som jeg kan se flere har gode erfaringer med.
Jeg har kontaktet klinikken for at spørge ind til behandlingen, og i den forbindelse spurgte jeg ind til succesraten. Behandlingen er jo ikke lige frem gratis, og jeg tænker at forskellen mellem mørk og lys hud bliver større, hvis behandlingen ikke virker (idet man også får lysbehandling). Så jeg gider ikke, hvis det nu viser sig at de færreste reelt får noget ud af det. På klinikken kunne de kun orientere mig om, at succesraten var "ret høj", men kunne ikke give mig tørre tal. Derfor vil jeg høre alle jer der har erfaringer med Mølholm på dette forum, hvad jeres resultat af behandlingen er/har været.
VH Morten
Morten Nielsen

Re: Mølholm og Khelin - og succesrate...

Indlægaf SusanneR » 03 02 2018, 17:44

Det lyder spændende Morten. Jeg kender ingen der har prøvet det, men skriv gerne hvordan det kommer til at gå for dig 8)
Susanne
SusanneR

Geografisk sted: Jylland

Tilbage til Behandlingsformer