Vitiligo & Sol

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.

Vitiligo & Sol

Indlægaf Hilfiger » 20 05 2014, 19:40

Er der nogen som har haft held med med disse produkter :

Edom Kremen Multiaktiv med salt fra det døde hav (kan købes i Netto)

B12 & Folinsyre

Sol & Sol atter Sol...(Naturligt sol ikke UVB osv)

Nivea Krem.....den helt alm klassiske i blå dåse

Antivitiligooil.....skulle være en helse olie eller noget i den retning

Mht Nivea kremen er at en Tysk læge anbefalede sin Vitiligo patient at smøre vitiligo pletterne med Nivea og simpelthen opholde sig i solen samt indtage folinsyre & B12 enten som piller eller indsprøjt . Det har fungeret og patienten har fået sin naturlige farve tilbage på meget kort tid.

Edom ved jeg ikke så meget om , men man skal åbenbart køre samme procedure som Nivea.

Antiviligo oilen skal man påsmøre hver aften (stinker fælt)....en bruger herinde som kalder sig Steffan har prøvet den og det skulle virke. Men har ikke skrevet videre om forløbet i lang tid.

Et eller andet sted tror jeg ikke på de læger....uhaa du må endelig ikke opholde dig i solen osv. Jamen der er patienter som har fået det bedre ved ophold i solen. Og hvorfor tilbyder læger UVB lys til Vitiligo patienter....det forstår jeg ikke.

Jeg håber at der er nogen brugere herinde som kan skrive lidt tilbage mht de ovennævnte ting samt erfaringer.

På forhånd tak
Hilfiger

Tilbage til Behandlingsformer