Vitiligo Miracle

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.

Vitiligo Miracle

Indlægaf HOVM » 12 05 2014, 18:08

Hej med jer,

Jeg er 40 år og har selv haft vitiligo fra jeg var midt i 20erne.
Min far har det også så det er nok noget jeg har "arvet" nogle gerner for. Min far har fortalt at min oldefar også havde det men ellers ingen i min ellers MEGET store familie.

Både på min far og jeg er det "kun" på hænder og ansigt. I min fars tilfælde dog væsentlig mere udbredt end hos mig, så jeg ved nok hvor jeg ender hvis ikke jeg finder et middel der virker.
Min far på 70 år har nok lært at leve med det og tænker ikke så meget over det, mens det derimod fylder meget for mig.

Da jeg fik det konstateret for ca. 15 år siden fik jeg lysbehandling på Bispebjerg Hospital uden resultat.
Nu har jeg så lige prøvet lysbehandling på Mølholm kombineret med Kehlin uden resultat. Faktisk blev de ikke ramte vitiligo områder blot mørkere hvilket betyder at de lyse områder er endnu mere synlige :-(. Det syntes jeg nok Mølholm skulle have oplyst om var en mulig bivirkning.

Anyway. I de seneste år er min vitiligo blevet værre og værre og dækker vel ca. 25% af mit ansigt og 10% af hænderne hvor det er mest koncentreret ved alle ledene. Jeg er dog så heldig at være forholdsvis lys i huden generelt så om vinteren ses det heldigvis ikke så meget.

Jeg har på nettet læst om "vigiligo miracle" som påstår at kunne kurere vitiligo. Fremgangsmåden er holistisk - dvs. tager udgangspunkt i hele kroppen - mad, søvn, levevis osv og skulle være helt uskadelig. Spørgsmålet er blot om det virker?
Jeg ved godt er der er mange tvivlsomme firmaer som desværre prøver at tjene penge på andres ulykker så jeg ville derfor høre om nogen af jer har erfaringer med "vitiligo miracle"?
Det kan iøvrigt findes på: www.vitiligomiracle.com

Jeg har også fundet noget som hedder vitiligonatural.com, som er en olie-behandling. Ville dog også høre om nogen af jer har erfaring hermed?

Ellers tusind tak for en god hjemmeside. Syntes det er rart at kunne læse om andres erfaringer.

Jeg håber i har nogle gode råd.
HOVM

Re: Vitiligo Miracle

Indlægaf SusanneR » 08 06 2014, 22:31

Er du startet på noget af det? Lyder det ikke lige lidt for fantastisk?
Der står jo intet om hvad det går ud på...
Jeg ville ikke hoppe på det. Meeenn hvis du er... så er jeg da så nysgerrig at jeg gerne vil høre om det ;-)
Susanne
SusanneR

Geografisk sted: Jylland

Re: Vitiligo Miracle

Indlægaf HOVM » 12 07 2014, 23:02

Hej,

Nej jeg har ikke prøvet Vitiligo Miracle.
Tænker også det lyder lidt for fantastisk - hvis det virkelig virkede så godt ville behandlingen nok også blive mere almindelig kendt.

Er dog også spændt på at høre om der er nogen som egentlig har fået et eller andet til at virke.

Har selv prøvet Privathospitalet Mølholms behandling med lysbehandling som igen virkning havde. Tværtimod syntes jeg at have fået større kontrast mellem lyse og mørke områder.
Jeg har lidt svært ved at tro på lægens påstand om at det virker for 80% af patienterne, men det er måske svært at få en helt ærlig vurdering af behandlingssystemet der også lever af at behandle os.
HOVM

Tilbage til Behandlingsformer