Dække pletter

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.

Dække pletter

Indlægaf Adam88 » 06 03 2012, 04:01

Hej!

Jeg vil gerne have nogle tips til at dække mine pletter.

Jeg har dem på maven, ryggen og penis.

Forøger med solbruner men har blandet succes. Det skaber en masse forskellige brunlige nuancer på min krop. Er der noget andet man dække det til med?
Ville være rart at kunne dække det på penis i det mindste...

Tak!
Adam88

Re: Dække pletter

Indlægaf mikeymike » 07 03 2012, 21:45

Hej Adam...

Du er ikke ene om at penis har fået lidt pletter....
Er nysgerrig på at høre hvorfor du vil dække dem....Generthed overfor pigerne, eller ?
I så fald, er min oplevelse at pigerne er ligeglade, men glad for de ved det inden, så de ikke får et "chok" over en to farvet penis. :)
Men det selve dit spørgsmål, så prøv og opsøg en kosmetolog. De har mange produkter, som kan hjælpe, bl.a til ansigt osv. Men huden på penis er anderledes, så om det kan hjælpe der, er jeg usikker på.
Hilsen Mikael
mikeymike

Geografisk sted: Horsens

Indlægaf hannah » 10 03 2012, 00:25

Hej :D

Jeg bruger en selvbruner fra st. tropez. Jeg benytter den mest i ansigtet, da jeg synes farveforskellen på kroppen er for tydelig. Jeg har prøvet mange forskellige selvbrunere produkter, og det gode ved denne her er: den tørre hurtig ind, man kan se, hvor man er nået til, da den er farvet. Jeg bruger en vatpind til at påføre på de hvide pletter i ansiget, nogle er små, andre store. Skal lige siges, den farver meget. Det passer mig fint, da min hud er mørk iforhold til mine danske gener :wink: Den ligger til 299, kr, men jeg den som regel i et halvt år.

Nu hvor det bliver varmere i vejret, og vi har mindre tøj på, så bruger jeg den også på hals og bryst.

Held og lykke :D
mvh lena
hannah

Geografisk sted: århus

Indlægaf Adam88 » 16 03 2012, 00:10

Tak for svarene! :)

Grunden til jeg gerne vil have det dækket er jeg er bange for det "skræmmer" folk, giver dem et chok, tror det er en kønssygdom eller noget der smitter. Eller bare synes, det er grimt...

Jeg vil dog allerhelst have det dækket for mine egen skyld. Jeg synes jeg ser bedre ud uden og at ser meget mærkeligt ud. Jeg er ung og vil bare gerne se godt ud.

Jeg tror, jeg ville havde det nemmere ved det, hvis det her var sket i en senere alder...

At bruge selvbruner er noget der ALDRIG har sagt mig noget som helst, og har derfor aldrig brugt det. Har haft ret svært ved at dække det med selvbruner, jeg bruger (St tropez).

Jeg har forstået man skal bade inden. Og skrubbe huden med en svamp eller børste? Andre pointers=?
- Hannah, tak for tippet med vatpinden. Det vil jeg prøve. :)

Jeg er bare i tvivl om hvor meget eller hvor lidt man skal putte på. Har fået rådet at påføre det inden man sover... er det meningen man skal sove nøgen? For det virker som om tøjet tager noget af selvbruneren af, mens jeg sover.

Btw er der nogle af Jer der kan mærke forskel på huden, hvor pletterne er? Fordi det kan jeg. Huden er blevet mere tør eller hård. Det er som om huden er irriteret.

Ved godt det er mange spørgsmål- håber I har nogle svar!
Adam88

Indlægaf hannah » 18 03 2012, 15:26

Hej Adam.

Jeg kan godt forstå, at det må være meget svært, i din unge aldre med vitiligo. Mit eneste råd mht piger, så lær pigen godt at kende inden, sæt hende så ind i din situation. Vær ærlig, og hvis det er en sød pige, så vil hun forstå.

Mht selvbruner, så skal huden bare være ren, når du påfører det, du behøver ikke at skrubbe og børste den inden. Er det moussen fra St. Tropez du bruger? Det er den jeg synes, er den bedste. Som jeg har nævnt, så prøv at påfører det med vatpinde, så styrer du også selv, hvor meget der kommer på. Jeg trykker det ud på en vatrundel, dypper vatpinden idet, og det er forskelligt, hvor der skal på. Nogle hvide pletter, skal have det ordentlig lag, andre bruger jeg bare, hvor der er tilovers på vatpinden. Giv det tid til at tørre ind i huden. Du kan godt putte det på inden du går i seng, det bestemmer man selv. Jeg putter det på hver morgen. Det holder ikke så længe på de hvide pletter, men på de fleste af, holder det hele dagen.
Jeg kan ikke dække dem 100 procent, men det ok. Jeg synes, jeg får det bedste resultat i ansigtet. Jeg kender også til et makeup produkt der hedder Artdeco, de laver en serie der hedder cover makeup. Det kan du påføre ovenpå selvbruner.

Held og lykke :D
mvh lena
hannah

Geografisk sted: århus

Tilbage til Behandlingsformer