En ny kur? Ginkgo Biloba

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.

Re: En ny kur? Ginkgo Biloba

Indlægaf Cimbom » 17 02 2012, 03:34

Ok har prøvet men ku kun ginko bilabo maks produktet jeg søger nemlig den med indeholdet 40 mg:-)
Cimbom

Indlægaf SusanneR » 04 03 2012, 20:54

Nå så er det da ved at være tid til en opdate :wink:
Og jeg syntes fantisk at der er lidt fremgang :) Jeg kan ihvertfald ikke afvise at det her vil gi en positiv effekt.
Det hvide omkring øjnene er i et område blevet lyserbrun... men områder er i samme periode vokser lidt i omfang.
Så nu er jeg gået total i gang med b-vitaminerne og noget godt til maven igen. Nu skal der bare ske noget.... Jeg håber sådan og lige nu tror jeg også på det :) :) Så måske om et par måneder er der en stor :lol: her fra.
Susanne
SusanneR

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf hannah » 10 03 2012, 00:32

Hej Susanne :D

Vil lige høre, hvor længe du har været i gang med Gingo Biloba. Har du nogle bivirkninger af den høje dosis.

Fedt at du kan se nogle ændringer, håber på det bedste :D
mvh lena
hannah

Geografisk sted: århus

Indlægaf Cimbom » 11 03 2012, 23:57

Total nedtur jeg stadig ik ka finde den ginko med 40 mg indholdet:-(
Cimbom

Indlægaf SusanneR » 12 03 2012, 11:44

Hej Lena.

Jeg startede med gingo i uge 1. Startede med 1 pille i ca 2 uger og har siden taget 2stk. Men er lige gået op på 1 stk 3x dg.
De bi-virkninger jeg har bemærket er, mere varme i mine hænder, min begyndende øresusen er meget aftaget og jeg fælder ikke mere end normal nu. Tja... Jeg er glad for mine bi-virkninger. Hvis det ikke hjælper på Vitaligo så har det givet mig noget andet :)
Men jeg tager bl.a. også store dosis B, C og D for immunforsvaret. - og jeg har det rigtig godt. Har fundet min energi igen. Jeg viste nok ikke helt hvor energiforladt jeg var, inden at jeg mærkede at energien kom igen. Man lever jo bare under de forhold der er :wink:
Men derfor er det jo ikke sikkert det er det samme for dig, du skal tage den dosis du har det godt med og lytte til din krop. Men jeg fortsætter nok med det jeg er igang med i 5-6 mdr. Hvis jeg kommer på andre ideer..... Så skal du nok høre det :wink: :) :)
Go kamp :D
Susanne
SusanneR

Indlægaf hannah » 12 03 2012, 15:22

Hej Susanne :D

Tak for dit svar. Det, som jeg troede var bivirkninger af GB, er væk nu. Så jeg ved ikke. hvad det kom af. Jeg fejler sgu så meget :roll: så det er ikke til at vide, hvad der er hvad :lol:
Nu spørger jeg igen :oops: hvor stor dosis er de virksomme stoffer i GB, du tager. Og tager du 3 gange om dagen. Undskyld jeg er lidt sløv idet :wink:

Tænkte på, om jeg også kunne lokke dig til at skrive, hvor stor en dosis du tager af de forskellige vitaminer. :wink:

Dejlig for dig, at du har sådan en positiv effekt af GB :D

Også god kamp til dig :)
mvh lena
hannah

Indlægaf SusanneR » 14 03 2012, 14:34

Hej Lena.

Ja der gik lige lidt tid inden svaret, jeg skulle lige ha styr på dosis.... Jeg skal ikke ta 3 stk gingo, det var vist lige i overkanten lige nu.

Min pille-plan :wink: er nu :)

Morgen:
1 omnix
2 d-vitamin 35 mcg
1 c-vitamin 750 mg med calcium og magnesium (=syreneutral)
2 fiskeolie
1 gingo biloba ekstrakt 100 mg Ginkgoflavonglycosider 24 mg Terpenlaktoner 6 mg

Formiddag:
B-12 1000mcg med 400 mcg folsyre
30 dråber echinaforce

Middag:
Stress-b-plus. Ekstra stærk b-vitamin som indeholder PABA

Aften:
1 D
1 C
1 Gingo biloba

Før hver måltid tager jeg 20 dr. gastrosan for maven.
Urticalcin i løbet af dagen, hvis der er dage hvor det klør....

Hmmmm Er det en hjælp for dig ?? Det er jo ikke sikkert at det er det du skal ha... Husk det :)
Og jeg tager nogle gange en omnix også om aftenen og måske en C til middag også. Jeg prøver at lytte til min krop :) :)

Go dag til dig og andre der er med... :) Jeg tror ikk vi er så mange her inde mere :cry:
Susanne
SusanneR

Indlægaf SusanneR » 15 03 2012, 10:33

Jeg glemte lige at skrive at PABA kan absorbere UVB lys og kan dermed afhjælpe det stress, som kroppen udsættes for ved kraftig UV-stråling fra sol eller solarium :)
Det tror jeg er godt, når huden ikke er beskyttet af pigment. - bare en tanke....
At de så lige putter det i en B-vitamin som jeg jo skal ha alligevel er bare super :)
- Ja vi bliver så kolge på..... ja på alt muligt.
Susanne
SusanneR

Indlægaf hannah » 15 03 2012, 12:01

Tak Susanne :D

Jo, det var en stor hjælp :D

Mine Ginkgo Biloba indeholder kun 60mg, hvilket svarer til 14,4mg ginkoflavonglycosider og 3,6mg terpenlaktoner. Så jeg ganger op. Men jeg kan da se, at det vist også var i overkanten med min dosis :lol:
Jeg tager også B12 et stk på 1mg og 2 stk folsyre på ialt 10mg. Samt dD-vitamin 2 stk på 35 ug. Er lige startet på stærke C-vitamin 500mg et stk. Og så tager jeg en alm vitaminpille, da jeg har hørt, at man skal tage alle B-vitaminer, da de ellers kan skubbe hinanden ud.

Jeg får mine B-vitaminer igennem min læge pga den høje dosis. Har en super læge, som er åben overfor mine "hjemmelavet forsøg".

Nej, du har ret. Her er ikke meget aktivitet, men det er jo ikke altid, man har noget at sige, så kan det være, at man bare følge med på sidelinien :wink: .

Har du hørt om nogle, som har fået hypnose i forbindelse med deres vitiligo. Jeg har talt med en, som havde gavn af det. Jeg kendte ham ikke iforvejen, men igennem hans behandler, fik jeg kontakt. Han havde vitiligo på hænder, kun der. Han oplevede, at han fik farven tilbage. Men lige nu har jeg hverken økonomi eller overskud til at gå den vej.

Også god dag til dig :D
mvh lena
hannah

Indlægaf Cimbom » 15 03 2012, 13:38

Hej hannah

Hvilke behandling fik personen du kendte ??:-)
Cimbom

ForegåendeNæste

Tilbage til Behandlingsformer