En ny kur? Ginkgo Biloba

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.

En ny kur? Ginkgo Biloba

Indlægaf Ok198745 » 12 12 2011, 01:42

Først af alt tak til Admin-Jesper for den nye blokering af de satans spam-oplæg.!

En Ny Kur Til Vitiligo? - Hjælp til!
Indiske og canadiske studier viser nu, at Ginko-Biloba har en repigmenterende virkning. Jeg har dette fra en artikel, og kan ikke sende den eksakte tekst. Men det indiske og candiske studie har doseret forskelligt:

- Det indiske studie: Deltagerne fik 40 mg (miligram) ginkgo biloba-ekstrakt 3 gange dagligt i 6 måneder. 75% af deltagerne oplevede større genpigmentering.

- Det canadiske studie: Deltagerne fik 60 mg. ginkgo biloba-ekstrakt 2 gange dagligt i 3 måneder. Kun 30% oplevede genpigmentering.

Man kan købe Ginkgo-Biloba i nærmeste Helsekost-shop, som jeg har gjort. Jeg begynder fra 1. Januar den indiske kur. Det ville være fedt, hvis andre ville prøve det samtidigt, så kunne vi udveksle erfaringer?

Jeg vil gerne be' folk om kun at kommentere dette, hvis man ønsker at deltage!!!!
har tidl. oplevet nogle har fyldt emne-rum med fortvivlede spørgsmål og ofte irrelevante historier ift. det som egentlig var en mulig behandlingsform. Andre spørgsmål? så send mig en privat besked i stedet... :wink:
Ok198745

Geografisk sted: Danmark

Re: En ny kur? Ginkgo Biloba

Indlægaf SusanneR » 13 12 2011, 17:24

Jamen jeg er da med :)
Jeg startet nok medio januar, og vælger at bruge Bio biloba da det er et meget testet dansk produkt, hvilket jo kan blive en fordel, nu når vi er flere..... der vælger at bruge os selv som forsøgspersoner :wink:
De forsøg du skriver om, er det ikke med meget få personer? og havde det mon en bedre effekt hvis der var en højre dosis?
Susanne
SusanneR

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Ok198745 » 14 12 2011, 22:11

Hej Susanne
fedt at du er med. Jeg kan sgu desværre ikke fortælle dig, hvor mange som er med i programmet i Canada eller Indien. Kender ikke Bio Biloba, og jeg har googlet, men kan ikke rigtig se, om det skulle give samme resultater.. Men jeg ville ikke forsøge mig med højere dosiser. Vil følge det indiske program, men det kunne være lidt fedt at dele resultater. :)
Ok198745

Indlægaf Lone MH » 15 12 2011, 09:47

Hejsa.
Jeg vil også gerne være med. Er dog startet i November med den canadiske model (60 mg. x 2). Er dog kommet i tvivl om koncentrationen er den rigtige. Har opdaget at der finder forskellige mængde af de 2 aktive stoffer (ginkgo-flavonglykosider og terpenlaktoner)selv om tabletterne begge indeholder 30 mg. i alt.
VH Lone
Lone MH

Geografisk sted: Østbirk

Indlægaf SusanneR » 19 12 2011, 17:01

Hej Lone :) .
Ja det der med indhold kan godt snyde. Det er derfor, der kan være stor prisforskel på det vi tror er samme produkt. Men med så meget andet så får man det man betaler for..... :wink:
Jeg har prøvet om jeg kunne finde en anbefaling på den optimale fordeling af stofferne, men det er ikke så let.
Jeg har så set på naturlægemiddeler - gingo biloba er et godkendt produkt - og så har jeg tænkt :idea: at den sammensætning som de anbefaler, ja det er altså godkendt, og så går det nok ikke helt galt :wink: :wink:
gingo biloba ekstrakt 100 mg Ginkgoflavonglycosider 24 mg Terpenlaktoner 6 mg står der på det som jeg vil ta.
Måske det er en hjælp for dig :)
Susanne
SusanneR

Indlægaf Cimbom » 23 12 2011, 22:19

Hej nu har jeg undersøgt hvor jeg ku finde disse piller, men har ik ku finde dem, og dem jeg fandt var ik med indholdet som vi nævner her i debatten...

Ku i være søde og hjælpe mig ,dem som har fundet pillerne og hvor henne. Det ville glæde mig da jeg gerne vil være med til denne kur, så vi alle ku se om det sgu virke:-)
Cimbom

Indlægaf Ok198745 » 26 12 2011, 02:57

Ok198745

Indlægaf hannah » 10 02 2012, 14:00

Jeg er også med. starter idag. Ginkgo biloba er på tilbud i kvickly, men ved selvfølgelig ikke, om det er over hele landet.

Jeg tager afsted på skiferie idag. Glæder mig til at stå på ski, men frygter solen, da solens stråler er ligeglad med, hvor meget solfaktor jeg putter i ansigtet, så finder den altid ind under der hele, og mine hvide pletter i ansigtet træder tydeligere frem :(

Men jeg er spændt på følge denne her kur :D
mvh lena
hannah

Geografisk sted: århus

Indlægaf Cimbom » 16 02 2012, 00:40

Hej alle

jeg ville også meget gerne prøve denne kur sammen med jer, jeg fik anbefalet en adr herinde fra hvor jeg ku køde disse piller, men de var desværre udsolgt, er der mon nogen som kan hjælpe mig med hvor jeg ellers kan finde disse piller???

håber i ka hjælpe

tusind tak:-)
Cimbom

Indlægaf SusanneR » 16 02 2012, 22:26

Matas, Apoteket eller Helsebutikkerne rundt i landet. Det er et helt almindeligt naturlægemiddel som har været hyldevare i mindst 15 år. Så det er bare med at se sig om :) :)
Susanne
SusanneR

Næste

Tilbage til Behandlingsformer