Har jeg mon Vitiligo???

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.

Har jeg mon Vitiligo???

Indlægaf Freezer » 02 05 2011, 19:48

Hej allesammen!
Jeg er en mand på 41 år, som i nov.09 fik lavet en tatovering hos en anerkendt tatovør. 14 dage efter begyndte jeg at få hvide blamager på kindbenene og nu har spredt sig til store dele af min krop(ansigt, brystkasse, arme og ben). For 3 dage siden sagde en overlæge på Mølholm Privathospital, at jeg har Vitiligo......men der hvor jeg undrer mig og føler jeg adskiller mig fra Jer og tvivler på diagnosen er, at jeg har svien, prikken, kløe og smerter i mine områder og at jeg mister mit skæg, hår og nu også begyndende i mine øjenbryn. Der er ikke den ting jeg ikke har prøvet, healer , kinesologi, akupunktur og alle mulige helseprodukter - men uden held. Håber at få nogle inputs fra Jer derude :lol: Mvh: Freezer
Freezer

Re: Har jeg mon Vitiligo???

Indlægaf hannah » 04 05 2011, 13:02

Hej Freezer :D

Jeg har læst det sted på nettet, at vitiligo godt kan give kløen og svien. Jeg har ikke hørt om dine andre symptomer. Jeg selv har ikke oplevet dette, det kan kløe lidt, men ellers ikke noget. Mht dit hårtab, så findes der en sygedom, som også er autoinmun, ligesom vitiligo. Jeg kan ikke huske, hvad den hedder, men du kan goggle den, under hårtab/autoinmun. Ja, det er ærgeligt, at der ikke findes et viundermiddel mod vores sygedom.

Jeg har efterhånden også prøvet alt. Mit er bleven værre efter en operation i maven, det er jeg selvfølgelig meget ked af, men jeg giver ikke op, jeg vil stadig lede efter noget som kan hjælpe på dette her problem.

Jeg er ked af, at jeg ikke kan hjælpe dig noget mere. Held og lykke.

mvh Lena
mvh lena
hannah

Geografisk sted: århus

Re: Har jeg mon Vitiligo???

Indlægaf leoparden » 20 06 2011, 15:20

det kan også være Pitoriasis Vesicolor.. som er en hudsvamp der spiser pigmentet... Håber det er det - så kan det nemlig behandles.. pøj pøj
leoparden

Tilbage til Behandlingsformer