solbehandling

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.
Besvar
Caymie
Geografisk sted: Holbæk

solbehandling

Indlæg af Caymie » 26 12 2010, 20:32

Hej jeg har vitiligo, og som mange af jer andre, forsøger jeg, at få det væk. Nu har jeg ikke så mange pletter mere , og det er alle pletter jeg kan skjule, men det har være meget værre! Har haft pletter på hele mine baglår, på knæene, inderlår, fødder, inderarme, og lidt af maven.

Jeg var på ferie, og blev rød på nogle af pletterne, jeg var faktisk ligeglad med at jeg blev rød for på det tidspunkt var jeg så sur over jeg havde fået det. Men det begyndte at gå væk efterhånden. Lige nu har jeg kun små pletter på mine fødder, inderlår og inderarme, og det kan dækkes så det er ikke så slemt.
Jeg forsøger stadig at få det væk, og er i solariet og det hjælper også, pletterne forandres og bliver langsomt brunere. er så igen stoppet for efterhånden er det som om pletterne vænner sig til solen og det eneste der så sker er at jeg bliver brunere og pletterne stadig hvide og er nemme at se. Lige nu holder jeg pause, så jeg igen kan blive "hvid" og så gå i solarie igen, da det er anden gang at det hjælper. Er forholdsvis hvid nu og det er somom nogle steder at mine pletter går i med min hud, så jeg tænker at der stadig er nogle pigmenter i der, som kan blive mørke, om noget tid vil jeg gå i solariet igen, og håbe på at det hjælper som de andre gange, synes i skulle prøve det samme (:

Hilsen Camille
MVH Caymie
Besvar