Transplantation,

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.
michelle

Transplantation,

Indlæg af michelle » 16 07 2010, 22:28

Hej med jer..
Er der nogle derude som har prøvet transplantation? evt. på mølholm? Hvis ja, vil jeg gerne høre lidt om hvordan det fungere og virker :)
michelle

Re: Transplantation,

Indlæg af michelle » 16 07 2010, 22:29

fungerer*
mikeymike
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af mikeymike » 17 07 2010, 12:31

Hej du.... Jeg har selv været inde og læse om det for noget tid siden... Og jeg er selv uddannet indefor sundhedssektoren.. Har arbejde på sygehus osv. Og udfra hvad jeg ved om transplantationer, og hvad jeg kan læse om det.... vil jeg på det KRAFTIGSTE fraråde folk og gøre det... Risikoen er for stor... i forhold til hvad man kan få ud af det..
Risikoen er, at transplantationen kan gå galt.. f.eks. kan området hvor huden bliver taget fra, blive betændt osv, og huden kan dø...
Ulempen er også at der hvor du vil have huden, jo aldrig kommer til og se helt normal ud... så hvad vil man, have lidt hvide pletter, eller ujævn hud med eventuelle ar...
Og kort sagt, sådan en operation, er altså smertefuld i tiden efter... Så jeg synes bestemt ikke det er det værd...

Men skal dog sige, der også findes en anden måde som man kan transplantere på, som vidst er mindre risikofuld... Men synes ikk det er det værd alligevel...

Hilsen Mikael
michelle

Indlæg af michelle » 17 07 2010, 19:10

det er denne jeg har overvejet http://www.molholm.dk/media/Vitiligo_me ... oto(1).pdf

tranplantation på mølholm.... :)
mikeymike

Indlæg af mikeymike » 17 07 2010, 20:06