succes behandling

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.
Besvar
SusanneR
Geografisk sted: Jylland

Re: succes behandling

Indlæg af SusanneR » 16 08 2010, 13:03

Om det hjælper...- tja jeg syntes at der kommer små brune pletter i det hvide på mine hænder. Men samtidig syntes jeg også at nogle af de hvide pletter stadig bliver større, men man burde nok ha haft et billed for at kunne lave helt - før og efter - så jeg vil helt ikke sige for meget endnu....
Jeg tager nu også en ekstra zink.
Og du spørger hvad det er for noget.... noget hvad... jeg er ikke helt med på hvad der er hvad :?: :?: :lol:
Susanne
ivky
Geografisk sted: Herning

Indlæg af ivky » 14 10 2010, 09:15

Olien fra Dubai, jeg tror desværre ham Steffen der har skrevet indlægget om hvordan det har hjulpet ham, er en sælger fra firmaet, evt et firma her fra DK med kontor og adresse i Dubai. Udfra de indlæg der er kommet fra brugerne af olien lader det til at olien ikke hjælper, andet end på bagmændenes pengepung. Var selv ved at købe olien, men gør det ikke før jeg har set noget dokumentation fra f.esk Steffen som anbefaler olien med store ord.
miajulie

Indlæg af miajulie » 12 02 2011, 01:59

Hej mister. Er lige faldet over dette forum til aften, og læste denne debat, desværre har du ikke skrevet hvordan dit forsøg med produkterne gik. Håber du vil give lyd fra dig. :)
miajulie

Indlæg af miajulie » 12 02 2011, 02:14

miajulie skrev:Hej mister. Er lige faldet over dette forum til aften, og læste denne debat, desværre har du ikke skrevet hvordan dit forsøg med produkterne gik. Håber du vil give lyd fra dig. :)
Kan ikke finde ud af at slette mit indlæg, var ikke lige opmærksom på at der var 8 siders indlæg, er ny her, men mit spørgsmål blev desværre besparet.
miajulie

Indlæg af miajulie » 12 02 2011, 02:17

miajulie skrev:
miajulie skrev:Hej mister. Er lige faldet over dette forum til aften, og læste denne debat, desværre har du ikke skrevet hvordan dit forsøg med produkterne gik. Håber du vil give lyd fra dig. :)
Kan ikke finde ud af at slette mit indlæg, var ikke lige opmærksom på at der var 8 siders indlæg, er ny her, men mit spørgsmål blev desværre besparet.
besvaret*
elbamsen
Geografisk sted: Sydvestjylland

Indlæg af elbamsen » 20 04 2011, 21:46

Hej

Jeg er ny bruger her på sitet. 33år, da jeg var ca. 30 begyndte jeg at få hvide pletter på kroppen og lidt på hænderne. Da jeg blev 32 begyndte jeg at få lidt i ansigtet omkring øjnene. Det er mere slemt nu og rigtigt slemt på kroppen nu, dog af mindre betydning, men hænder og omkring øjnene er meget mere udbredt nu og det ses tydeligt især her i forårs månederne hvor solen begynder at få magt, og resten af "den normale hud" får farve(brunere, mens de hvide pletter skiller sig mere ud.)

Jeg kunne læse mig til at nogle havde prøvet antioil fra "pakistan" eller hvor det nu kommer fra. ?? :?: Hvad er seneste status på dette projekt. ? Kunne også læse rent sundhedsmæssigt/offentligt oplysning at ca 1% af den danske befolkning herhjemme rammes af Vitiligo , Jeg støtter gerne forslaget omkring en forening for Vitiligo. Syntes der er alt for lidt opbakning omkring dette emne. Og LÆGER : det er kun kosmetisk... Ja jeg har selv forhørt mig flere lægelige steder og har som de fleste herinde fået ovenstående besked

Håber der er nogle der kan give mig lidt info/update på anti-oil eller andet der evt kan prøves, det er da "træls" med den albino hvide farve pletvis...
elbamsen
Geografisk sted: Sydvestjylland

Indlæg af elbamsen » 20 04 2011, 22:30

elbamsen skrev:Hej
UPPS ./
Her læst mere på SITET og nærmere om ham der har fuppet nogle til at tro at en creme fra Bubai eller andet sted skulle virke. Syntes det er sygt at man kan få sig selv til at drive forretning på andres sygdomme/hud problemer og hermed afgive en salgstale falske løfter.. Tror ikke han selv har prøvet at have virkelige vitiligo pletter..

Jeg er ny bruger her på sitet. 33år, da jeg var ca. 30 begyndte jeg at få hvide pletter på kroppen og lidt på hænderne. Da jeg blev 32 begyndte jeg at få lidt i ansigtet omkring øjnene. Det er mere slemt nu og rigtigt slemt på kroppen nu, dog af mindre betydning, men hænder og omkring øjnene er meget mere udbredt nu og det ses tydeligt især her i forårs månederne hvor solen begynder at få magt, og resten af "den normale hud" får farve(brunere, mens de hvide pletter skiller sig mere ud.)

Jeg kunne læse mig til at nogle havde prøvet antioil fra "pakistan" eller hvor det nu kommer fra. ?? :?: Hvad er seneste status på dette projekt. ? Kunne også læse rent sundhedsmæssigt/offentligt oplysning at ca 1% af den danske befolkning herhjemme rammes af Vitiligo , Jeg støtter gerne forslaget omkring en forening for Vitiligo. Syntes der er alt for lidt opbakning omkring dette emne. Og LÆGER : det er kun kosmetisk... Ja jeg har selv forhørt mig flere lægelige steder og har som de fleste herinde fået ovenstående besked

Håber der er nogle der kan give mig lidt info/update på anti-oil eller andet der evt kan prøves, det er da "træls" med den albino hvide farve pletvis...
seh

Indlæg af seh » 09 06 2011, 14:10

Hi I am mark Robertson. My age is 15 and I am belonging to South Africa. I have been suddenly getting involved in vitiligo white patches on face and others parts of the body. I play football and cricket a lot and due to sun exposure my skin cells and tissues becomes so much dehydrated that they showing whitish spots and patches. I get many treatments but the result that I want to see is zero. Then I try Cure Herbal’s company’s product Anti vitiligo oil. After the usage of anti vitiligo oil 3 months on regular basis the results I obtained is 100 percent up to my expectations. I am very much thankful for Cure Herbal’s that produces such an effective product to get rid from the vitiligo white patches.

http://antivitiligooil.com/
Besvar