succes behandling

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.

succes behandling

Indlægaf steffan » 27 02 2009, 15:06

mit navn er steffan , jeg er snart 31 og har haft vitiligo siden jeg var 13-14 år .. det startede id et små med enkelte pletter på kroppen , så kom de omkring mundvigerne og øjnene ..

men det har aldrig været sådan at man lagde meget mærke til det så , jeg ignorerede det , og håbede at det ikke ville blive værre ..
MEN som årene gik blev det gradvist slemmere , og det kulminerede i de sidste 2 år hvor jeg har været hårdt ramt .. især i ansigtet ..
store " plamager " på begge kinder , over kæben , omkring øjne og en stor " plamage " midt i panden ( sgu neder )

nu begyndte jeg selv at blive plaget af det og for første gang oplevede jeg at folk " kiggede " på mit ansigt .

så jeg begyndte desperat at lede after en kur eller bare noget der kunne skjule mine pletter .
jeg søgte råd hos min læge - uden held
hudlæge - fraråde mig lysbehandling, da det kun hjælper i meget lidt omfang og kun hos nogle få ...
hun ville give mig noget creme med stereoider .. men erkendte blankt at det kun " måske " kunne hjælpe og det kun var i meget begrænsede omfang . og videre ville være meget giftigt på mig ..

jeg var knust ..... kunne ikke forstille mig at jeg skulle leve som en " vanskabning " restaen af livet ( sgu surt )

alle sagde " ah det kun kosmetisk"
men tænk alle os der lider af det , er det sgu ikke " KUN " kosmetisk , det er en kæmpe gene , der påvirker vores hverdag .. kan ikke beskrive hvor surt det er , at ligne en farvelade !!!

NÅ men jeg surfede på nettet endag og læste alle sider jeg kunne omkring behandling af vitiligo .. og det så sgu surt ud .. ikke rigtig noget der virkede . og der blev læst om lysbahandlinger # gange ugentligt i flere måneder ??? ( har jeg sgu ikke tid til )

der var en der snakkede hus transplantation ??? ( så er man sgu også på sidste mulighed )
og mange andre

indtil jeg faldt over denne side
http://www.antivitiligooil.com/testimonials.html

der stod det hjalp elelr pangene tilbage .... jeg tænkte det var bare en fake side .. men når man er så presset så er man villig til alt , så jeg bestilte noget creme hjem der fra ...

OG GUES WHAT !!! DET VIRKEDE SGU ... JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

man smører sig inden man går i seng , først så skrubber man fjæset med sæbe og så smører/ gnupper man cremen godt ind i huden .. og når jeg siger gnubber .. så gnubber man ..
og efter 3 uger begyndte jeg at få farve tilbage ..

plamagerne på kinderne er væk , kæben er væk og har måske kun 20 procednt tilbage i panden .. men det er ikke hvist mere men lys farvet ... så man lægger i mere mærke til min vitiligo ..
OG JEG ER SÅÅ LYKKELIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DET ER NOGET NATUR HALLØJ , MAN LUGTER SOM EN KARRY GRYDE ( HEHE MIN KÆRESTE LED )
MEN DET VIRKER !!

OG PLETTER KOMMER IKKE IGEN EFTER MAN ER STOPPET .. HAR IKKE SMURT SKALLEN I ET PAR MÅNEDER OG JEG ER LIGE SÅ BROWN SOM EN SNIKERS STADIG ")

HELD OG LYKKE ALL & OP MED HUMØRET - DET KAN KURERES
steffan

Geografisk sted: albertslund

Re: succes behandling

Indlægaf Mister » 01 03 2009, 05:12

Hej Steffan,

Tillykke med resultatet. Jeg har netop selv bestilt olien efter at have læst det du har skrevet.

Har du en e-mail som jeg evt. kan skrive på hvis der skulle være spørgsmål under behandlingen??

Vh. Erkan
Mister

Geografisk sted: hillerød

Indlægaf mikeymike » 01 03 2009, 20:30

erkan skrev:Hej Steffan,

Tillykke med resultatet. Jeg har netop selv bestilt olien efter at have læst det du har skrevet.

Har du en e-mail som jeg evt. kan skrive på hvis der skulle være spørgsmål under behandlingen??

Vh. Erkan

Hej Erkan...
Hvis du vil, må du meget gerne holde os andre updateret, om behandlingen.... Jeg har ikke selv råd til det.... Så ville være rart og høre om du også har succes med produktet...
mikeymike

Geografisk sted: Horsens

Indlægaf Mister » 02 03 2009, 08:53

Hej, Det skal jeg nok..
Mister

Indlægaf steffan » 02 03 2009, 09:56

bare skriv løs , jeg skal nok holde mig updatet herinde ..

jeg selv hvor hårdt det er at når man oplever at der bare ikke ¨
er nogle hjælp at hente , når man lioder af vitiligo ..

og hvor let lægerne tager på det " for dete r jo bare kosmetisk "

en godt råd er at vaske ansigtet med godt med sæbe , før du påfører cremem .. og gnub den godt ind i huden , virkeligt godt !!

og giv kæresten en klemme for tuden, for du kommer til at stinke som en indisk karry ret ")

held og lykke all ... men jeg kan kun virkelig sige at det har vendt op og ned på mit liv ..
og man ser ikke min vitiligo mere ..
steffan

Geografisk sted: albertslund

Indlægaf Mister » 02 03 2009, 13:07

Håber jeg kan stole på det du har skrevet, er personligt meget skeptisk over for den slags naturolier og medicin.

Der nemlig meget udbredt i andre lande, at firmaerne sætter folk på den opgave at skaffe flere kunder ved at skrive præcis som du har gjordt her, i de forskellige forums.

Dermed ikke sagt at du er løgner :)

Men nu er produktet bestilt og jeg har tænkt mig at teste om det virker.

Og til andre vil jeg da forslå at de venter med at bestille produktet til jeg har testet det, det vil være spild af penge hvis ikke det virker..

Jeg skal nok tage nogle billeder og uploade det et sted.

Hvis det ikke virker er det bare surt, det koster jo ikke ret meget så det er jo til at overleve..

Men ellers er der Money Back halløj, men altså, hvem gider at sende en tom flaske tilbage med posten til pakistan eller hvor de sender det fra.. :?:
Mister

Indlægaf BBjerg » 02 03 2009, 21:17

Jeg har selv tidligere spurgt til denne olie her på sitet, har du/i prøvet at søge "antivitiligo" i søgefeltet oppe i højre hjørne...
BBjerg
BBjerg

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Mister » 02 03 2009, 22:14

Hej BBjerg,

Nu kan jeg godt se at jeg evt skulle have søgt på det inden jeg bestilte produktet. :)

Men det er for sent nu, så har jeg da i det mindste prøvet..
Mister

Indlægaf BBjerg » 03 03 2009, 08:30

Hej igen

Spændende at følge med i hvordan det kommer til at gå, når du har modtaget "olien"

Håber du vil vel skrive her på sitet om behandlingen.
BBjerg
BBjerg

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Mister » 03 03 2009, 09:24

Jeg skal helt sikkert nok melde tilbage..
Mister

Næste

Tilbage til Behandlingsformer