Cuba

Har du erfaring eller søger du andre med erfaring i en bestemt behandlingsform, så benyt venligst dette rum.

Cuba

Indlægaf Viggo » 03 02 2009, 15:16

I september 2008 var jeg på Cuba, her møder jeg en læge som da hun ser mine hænder fortæller at på Cuba behandler man vitaligo med en mikstur som hedder "Melagenina Plus".
Nu efterlyder jeg, skulle være nogen som har hørt om dette?
- Jeg har fundet en klinik -behandlingen kan kun foretages på cuba.
- det bastår bla. af udtræk fra moderkage -3 dages behandling -der skulle være 87% helbredelses mulighed og ifølge oplysning på hjemmesiden så er der ingen bivirkninger. -det lyder da helt godt synes jeg, :)
Marie E
Viggo

Re: Cuba

Indlægaf ali » 02 09 2009, 15:04

hej ku du evt give os andre adressen angående behandlingen i cuba, da vi andre ku gi et kig på det også:-)
ali

Indlægaf Cimbom » 28 03 2012, 13:12

Hej alle jeg syntes det lyder interessant , er der nogle der kender til denne behandling???
Cimbom

Indlægaf Permand » 04 06 2012, 20:52

Hej alle,

Jeg var i Cuba for et års tid siden. Her blev jeg stoppet på gaden af en person der fortalte mig om melagenina og at det muligvis kunne hjælpe mig. Jeg har lidt pletter i ansigtet og på mine hænder som jeg selvfølgelig gerne vil af med. Jeg valgte derfor at købe 5 flasker for at se om det kunne hjælpe..

Jeg har smurt produktet på de ramte områder men det har altså ikke hjulpet mig. Om det kan hjælpe andre - det ved jeg ikke. Jeg brugte kun brugt den ene flaske og har 4 fyldte tilbage som jeg sikkert ikke får brugt. Jeg vil lige sige, at jeg nok ikke er den mest vedholdende fyr og jeg brugte det kun ca. et par måneder inden det blev sat ind bagerst i skabet.

Hvis der er nogen der får lyst til at prøve om det skulle virke så vil jeg gerne sælge de 4 resterende flasker. Jeg kan ikke huske hvad jeg selv betalte på Cuba men jeg mener det var omkring 200 kr. pr. flaske.. jeg er ikke sikker.. Jeg kan i øvrigt se at man kan købe melagenina på e-bay til ca. 100 dollars flasken. (Det er for dyrt)..

Du kan evt. maile mig på hamderper@gmail.com hvis det er..

Og.. sidst men ikke mindst.. jeg tror desværre bare vi skal lære at leve med skidtet.. smilll..

De bedste hilsner - Per
Permand

Indlægaf Cimbom » 11 06 2012, 19:27

Hej per jeg vil gerne prøve denne kur, har skrevet til din mail adr
Cimbom

Tilbage til Behandlingsformer