Kender i ham?

Dette rum er til generel snak om vitiligo/pigmentmangel

Kender i ham?

Indlægaf Mor 71 » 19 05 2008, 14:46

Hej.

Jeg har været så heldig at få en tid til min datter om 3 uger, hvilket jeg er super glad - der er jo ellers 3 mdr ventetid.....
Er der nogle her som kender hudlæge Axel Blegvad fra Randers???
Vi skal køre fra Hjørring og det kunne derfor være lidt interessant hvis nogen kender ham og ved hvordan han er.

Hilsen mor 71
Mor 71

Geografisk sted: Hjørring

Re: Kender i ham?

Indlægaf Jesper » 20 05 2008, 19:46

Hej,

Jeg kender ham ikke og kontakt-information er stort set det eneste man får ud af at google ham. Men god fornøjelse - håber det bliver positivt!

mvh
Mvh
/Jesper (admin)
Jesper
Site Admin

Geografisk sted: Oslo / Kbh

Indlægaf Jonny19 » 14 09 2008, 17:42

hvordan gik det ved ham ??
Jonny19

Indlægaf Helle » 18 09 2008, 10:27

Hej

Jeg er også en mor, der selv har haft vitiligo siden jeg var 20 år og i dag er det temmelig udbredt. Min far har det også, men har fået det senere end jeg selv.

Nu er jeg bange for at min datter på 12 år også har fået det, og da jeg bor i Randers, er jeg temmelig interesseret hvad du fik ud af dit besøg hos hudlæge Axel Blegvad.

Mvh
en bekymret mor
Helle

Indlægaf Mor 71 » 23 09 2008, 11:59

Hej igen.

Ja, min datter kom til hudlæge Axel Blegvad i Randers. Jeg var ret sikker på forinden at det var Vitiligo udfra hvad jeg havde erfaret på internettet. Vi kørte fra Hjørring og efter 4 min stående konsultation, kunne A.B da også bekræfte mig i at min datter har Vitiligo. Han gav os ikke store håb om bedring men vi skal smøre hende hver dag på de udsatte steder (og der er mange) med salven Protopic. Herefter kom vi til en kontrol efter en måneds tid. I
gen turen fra Hjørring og 4 min. konsultation - ud af vagten med samme besked om at komme om 6 uger igen.......
Helt fra starten havde jeg booket en tid hos Løland i Frederikshavn men der var 3 mdr ventetid. Jeg valgte at beholde tiden hos ham og der har vi nu været en enkelt gang. Vi er ikke blevet mere forsikret om fremgang men han tog sig langt bedre tid til at undersøge og se hende over hele kroppen hvor A.B kun trak op i trøjen på hende. Hos Løland i Frederikshavn, blev vi også bedt om at få taget nogle blodprøver - ikke fordi det hjælper vores datter umiddelbart, men fordi i forskningsøjemed er man interesseret i om Vitiligo patienter har et bestemt stof i blodet og hvem er ikke intereserret i at der måske kan findes frem til noget brugbart??
Ikke mindst pga den kortere køretur, men også den øgede interesse for vores datter, valgte vi at skifte til Løland, hvor vi skal til kontrol igen om en lille måneds tid...
Mor 71

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til Generelt