Aldrig mere spam på dette forum!

Dette rum er til generel snak om vitiligo/pigmentmangel

Aldrig mere spam på dette forum!

Indlægaf Jesper » 03 12 2011, 23:25

Kære mikeymike, hannah, SusanneR og alle andre som har været engageret på VitiligoDebat..

Det er trist at opleve kernebrugere som jer vælge at forlade dette forum på grund af spam. Jeg er klar over at problemet med spam ligger på mine skuldre og det er dybt beklageligt, at jeg har været fraværende i en længere periode... En periode hvor vores forum er blevet oversvømmet med pisse-irriterende spammere fra en anden verden - ØV!

Men det skal være slut nu - helt slut! Jeg har taget et kedeligt, men nødvendigt skridt for ny brugerregistrering på VitiligoDebat. Fra idag skal nye brugere godkendes af mig før de får lov til at skrive indlæg. Det er absolut ikke en ønske-position for mig - jeg bryder mig ikke om at skulle agere politimand herinde, men jeg ser ingen anden udvej. Det er den eneste måde jeg kan sikre mig at ingen spammere kommer igennem.

Jeg håber at I tre og alle andre brugere som er og har været optaget af vigtigheden af et seriøst forum for vitiligo beslutter at blive her og få vores forum til at vokse og få flere brugere.

Bedste hilsner
/Jesper (admin)
Jesper
Site Admin

Geografisk sted: Oslo / Kbh

Re: Aldrig mere spam på dette forum!

Indlægaf mikeymike » 04 12 2011, 00:29

weeeeeeee :)
mikeymike

Geografisk sted: Horsens

Re: Aldrig mere spam på dette forum!

Indlægaf SusanneR » 04 12 2011, 21:58