Større opdatering af vores forum / Problemer med login?

Dette rum er til generel snak om vitiligo/pigmentmangel
Besvar
Jesper
Site Admin
Geografisk sted: Oslo / Kbh

Større opdatering af vores forum / Problemer med login?

Indlæg af Jesper » 17 01 2011, 03:44

Hej alle,

Problemer med login?
Hvis du oplever problemer med at logge ind på vores forum skyldes dette sandsynligvis en større opdatering foretaget d. 17. januar. Brug funktionen Jeg har glemt mit kodeord på login siden til at få tilsendt dit kodeord igen.

Problemer med spam-indlæg
Som nogle af jer nok har bemærket har der været et stort antal spammere på besøg her den seneste tid. Da jeg ikke selv er særlig aktiv herinde for tiden har jeg ikke været bevidst om dette før nu... Det er selvfølgelig beklageligt, men jeg har nu gjort tiltag som forhåbentlig vil nedbringe antallet af uønskede indlæg fremover.

Såfremt du ser anstødende indlæg herinde som ikke har noget med vitiligo at gøre vil jeg bede dig sende mig en besked, så jeg kan fjerne beskeden og stoppe den bruger som skrev indlægget.

På forhånd tak!
Mvh
/Jesper (admin)
Jesper
Site Admin
Geografisk sted: Oslo / Kbh

Problemer med spam-indlæg igen igen..

Indlæg af Jesper » 22 05 2011, 22:45

Hej alle,

Jeg fik netop en henvendelse fra en bruger af vores forum omkring spam-indlæg - tak for det!

Spam-indlæg er yderst irriterende og jeg har gjort flere tiltag for at undgå de uønskede meningsløse indlæg, mne desværre er det ikke muligt helt at undgå.

Derfor - hvis du støder på underlige indlæg, oftest skrevet på engelsk eller volapyk og som indeholder links til andre netsteder, så send venligst en privat besked til mig (forum administrator). Jeg vil så slette både indlæg og bruger, samt om muligt forsøge at forfølge brugeren..

På forhånd tak!
Mvh
/Jesper (admin)
Besvar